Kandydaci na studia, po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia na studia, będą mieli możliwość złożenia elektronicznego wniosku o miejsce w domu studenta (DS). Wniosek o miejsce w DS znajduje się w profilu elektronicznej rejestracji kandydata. Wniosek o miejsce w domu studenta należy wypełnić do 28 lipca 2024 r. (pierwszy termin), potem w miarę dostępnych wolnych miejsc uczelnia będzie ogłaszać kolejne terminy naborów.
Po otrzymaniu decyzji o przyjęciu na studia wniosek o miejsce w DS wypełnia się z pozycji Studenci/System DZIEKANAT: student.uz.zgora.pl. W ten sam sposób wnioski składają studenci starszych lat.
Decyzje o przyznaniu miejsca dostępne są na profilu kandydata/ studenta.
Kryteria, na podstawie których przyznawane są miejsca w DS, określa Regulamin przyznawania miejsc w domach studenta Uniwersytetu Zielonogórskiego. Te kryteria to: odległość pomiędzy miejscem stałego zameldowania studenta a Zieloną Górą oraz sytuacja materialna studenta (nie jest brana pod uwagę w przypadku kandydatów do przyjęcia na I rok).
Kwaterowanie w DS rozpocznie się 28 września br.